Compliment voor het goed afhandelen letselschade
Onze cliënte reed op de fiets, toen een inzittende van een auto - zonder te kijken - de deur van de auto opende. De cliënte kon hier niet meer op anticiperen en reed vol tegen het openslaande autoportier aan. Hierbij liep zij serieus letsel op. Om deze letselschadezaak tot een goed einde te
Lees verder >>
Dankbaarheid is niet in cijfers uit te drukken
Verleden jaar liep een man van 76 jaar rustig achter z'n rollator voor het huis, toen hij door een auto werd aangereden. Fout van de automobilist. De man kwam hard ten val, waarbij hij onder meer diverse kneuzingen opliep. Naast deze lichamelijke ongemakken, bleek de impact van de aanrijding nog
Lees verder >>
Helder, transparant en een fijne begeleiding
Drie jaar geleden ben ik als fietser betrokken geraakt bij een ongeval. Mr. Lenie Geerligs heeft mij bijgestaan bij de afhandeling van de letselschade. Het intakegesprek was binnen een week geregeld. Daarna verliep de communicatie tussen zowel mij als de verzekeraar van de tegenpartij helder en
Lees verder >>
Slachtoffer twijfelde of inschakelen van Nostimos wel nodig was
De heer Körver reed in 2016 op de fiets toen hij op ongelukkige wijze werd aangereden door een auto. Een verkeersongeval waarbij hij behoorlijk wat letsel opliep, waaronder een scheurtje in zijn schedel, een hersenschudding, nek- en schouderletsel en schade aan zijn gebit.
De bestuurder van de
Lees verder >>
Na ernstig ongeluk toch nieuwe toekomst
Eén van onze cliënten uit Brabant rijdt in haar auto met 30 km/uur op een voorrangsweg. Vanuit een zijstraat komt een andere auto aangereden, waarvan de bestuurder onze cliënte volledig over het hoofd ziet. Hij rijdt de kruising op en raakt de auto van onze cliënt midden in de zijflank. De botsing
Lees verder >>
Onzekere zaak, uitermate positief resultaat
We werden benaderd door een mevrouw die enige tijd daarvoor bij een bezoek aan een apotheek hard ten val was gekomen, met de nodige letselschade tot gevolg. Wat weer leidde tot vermindering van inkomsten en het maken van extra kosten onder andere voor bezoek aan artsen.
De val was volgens haar te
Lees verder >>
Nostimos een helpende hand in moeilijke tijden
Lees de ervaring van mevrouw Van der Kevie die wij in een wel heel moeilijke periode hebben kunnen bijstaan:
Mijn man is binnen twee dagen na een ongeval overleden. De veroorzaker van het ongeval had een ernstige verkeersfout gemaakt. Mijn man was niets te verwijten.
In de fase van overlijden
Lees verder >>
Dank voor goede begeleiding na forse aanrijding
Een cliënt van ons, die al kampte met de nodige gezondheidsproblemen, werd ook nog eens slachtoffer van een forse aanrijding. Het was daardoor op voorhand moeilijk vast te stellen welke lichamelijke klachten direct toe te schrijven waren aan het verkeersongeval en welke aan de de reeds bestaande
Lees verder >>
Persoonlijke en fijne begeleiding
Beste Franca,
Nogmaals bedankt voor alle moeite en je persoonlijke en fijne begeleiding!
Julie
Bent u slachtoffer van een ongeval of medische fout? En benieuwd wat Nostimos voor u kan betekenen? Bel dan gratis met 0800 – 667 84 66.
Of meld uw zaak eenvoudig via het formulier
Lees verder >>
Grote steun in de afgelopen twee jaar
Geachte medewerkers Nostimos,
Langs deze weg willen wij u hartelijk danken voor alle steun en energie die u de afgelopen twee jaar aan ons heeft besteed.
In het bijzonder bedanken wij mevrouw Hielkema en de heer Fledderus.
Door hun inzet is er voor ons een mooi resultaat geboekt waar wij erg
Lees verder >>
Dank voor professionele hulp
Hoi Henri,
Hier een kleinigheidje als dank voor je professionele hulp!
Wij hebben het je niet altijd even gemakkelijk gemaakt, maar er speelde ook veel emotie mee, hierdoor liep de druk soms wat op!
Zelf gewond geraakt bij een ongeval of slachtoffer van een medische fout?
En kunt u wel wat
Lees verder >>
We wisten snel waar we aan toe waren
Hallo Henri,
Ik wil je erg bedanken voor je bemiddeling in deze kwestie.
Het was fijn om regelmatig op de hoogte te worden gehouden.
Ik vond het contact prettig en je bent erg deskundig. Niet dat ik anders verwacht had, maar dit zijn voor ons geen dagelijkse zaken. Door de informatie die jij
Lees verder >>
Compliment voor de goede zorgen
Hierbij wil ik Dhr. In 't Groen en Mevr. Aernoudts een compliment geven voor hun goede zorgen.
Ik, Jos Houet, ben al ruim drie jaar met hen aan het werken voor de juiste afwerking van mijn letselschade.
Zodra ik iets moet weten of doorgeven word ik altijd snel en correct te woord gestaan. Echt
Lees verder >>
Duidelijke uitleg en regelmatig contact
Beste Renee van Kuijk ,
Ik ben meer dan tevreden over mijn contact dat ik met jou had.
Ik wil jou daarvoor graag bedanken, voor je steun en vakbekwaamheid , het advies dat je me gaf en de duidelijke uitleg en het regelmatig op de hoogte houden van alles wat er speelde.
Ik zal het bedrijf
Lees verder >>
Vastgebeten om tot een goed eindresultaat te komen
Geachte mevrouw Wilms, beste Nicole,
Het is vandaag precies 4 jaar geleden dat de schade aan mijn linkeroog ontstond. In die 4 jaar moesten er vele hobbels genomen worden om tot een resultaat te komen. Het was denk ik een gecompliceerd dossier, waarin je je hebt vastgebeten om tot een goed
Lees verder >>
Veel begrip voor onze specifieke situatie
Wij zijn Ilona Houben van Nostimos Geleen zeer erkentelijk voor haar voortreffelijke werkzaamheden in onze zaak.
Na een qua schuldvraag duidelijk ongeval werden wij plotseling met de hedendaagse onpersoonlijke en snoeiharde maatschappij
Lees verder >>
We zullen jullie zeker adviseren aan vrienden/bekenden
Hallo Judith,
Bij deze willen we jullie bedanken voor alle moeite die je gedaan hebt voor mijn moeder en het uiteindelijke resultaat.
Vandaag heeft de verzekering uitbetaald.
We zullen jullie zeker adviseren aan vrienden/bekenden, en als we zelf in de toekomst iemand nodig hebben, dan
Lees verder >>
Fijne samenwerking en goede begeleiding
Hartelijk bedankt voor uw hulp en ondersteuning en voor de fijne samenwerking.
We zijn door jullie heel goed begeleid.
Familie Neerbos
Bent u zelf slachtoffer van een ongeval? En benieuwd wat Nostimos voor u kan betekenen? Bel dan gratis met 0800 – 667 84 66.
Of meld uw zaak eenvoudig via
Lees verder >>
Prettig contact en snelle afhandeling
Dag Henri,
Dat gaat snel, dat had ik niet verwacht.
Via deze weg wil ik je nog een keer bedanken voor je inspanningen, vond het enorm prettig om dit met jou te kunnen afhandelen.
Ik probeer het van me af te zetten en hopelijk gaat deze beslissing mij helpen.
Met vriendelijke
Lees verder >>
Een tien met een griffel
Een cliënt, bijgestaan door Marja Hielkema en Herman Fledderus van kantoor Groningen, deelt zijn ervaring na het afronden van zijn letselschade:
Nadat ik op mijn fiets was aangereden door een automobilist was ik helemaal van slag.
Niet alleen de schade, maar ook de constatering dat je heel
Lees verder >>
Deskundige begeleiding
Geachte heer van Dijk, beste Huub,
Inmiddels heeft Klaverblad de slotuitkering overgemaakt.
Letselschade kan heel vervelende gevolgen hebben. Juist daarom geeft het een gerust en vertrouwd gevoel als je weet dat het hele proces zeer deskundig wordt afgehandeld en in goede handen is.
Ik wil je
Lees verder >>
Super bedankt voor alle hulp en steun!
Maandag 24 juli was het op kantoor Almere en in het bijzonder voor Hendrik Hagemeijer 'tijd voor iets lekkers!'
Bent u zelf slachtoffer van een ongeval? En benieuwd wat Nostimos voor u kan betekenen? Bel dan gratis met 0800 – 667 84 66.
Of meld uw zaak eenvoudig via het formulier
Lees verder >>
Aandacht voor mij
Beste Angeline,
Ik ben heel erg tevreden over jullie.
U gaf mij aandacht in een voor mij moeilijke tijd na mijn ongeval.
Ik ben blij met het resultaat.
De lichamelijke klachten zullen blijven, maar ik wil u heel hartelijk bedanken voor alles wat u voor mij gedaan hebt.
Mevrouw I.L.T.
Lees verder >>
Onze hartelijke dank voor uw inzet en medewerking!
Beste mevrouw Houben,
U weet dat natuurlijk - Unigarant heeft het afgesproken bedrag intussen overgemaakt. Ik denk dat alle partijen blij zijn dat er een einde kwam. Maar ik wil - ook namens mijn echtgenoot - onze hartelijke dank uitspreken voor Uw inzet en medewerking van begin af aan (ook
Lees verder >>
Met dit kaartje wil ik u ontzettend bedanken
De (werk)week begint goed met een leuk kaartje bij de post.
Lees verder >>
We hebben het altijd een hele fijne samenwerking gevonden!
Beste meneer van Dijk,
Via dit schrijven wil ik u bedanken voor de afgelopen 13 jaar dat u mij en mijn ouders heeft bijgestaan/begeleid om alles zo goed mogelijk te regelen nadat ik in 2004 een ernstig fietsongeluk heb gehad. Van een periode midden in mijn puberteit waarin ik niks mankeerde tot een
Lees verder >>
Nostimos heeft mij meer geholpen dan ik had kunnen verwachten
Nostimos heeft mij meer geholpen dan ik had kunnen verwachten.
Op 16 oktober 2015 werd ik als fietser aangereden door een auto die mij over het hoofd zag. Hierdoor heb ik mijn arm gebroken en nog wat andere lichamelijke klachten aan over gehouden. Wat voor mij echter nog vervelender was, was dat
Lees verder >>
Ik wist meteen dat ik aan het juiste adres was
In juli 2015 heb ik een ongeval met letsel gehad. Na twee operaties en langdurig revalideren kon ik pas na negen maanden mijn werk weer hervatten.
Een kennis adviseerde mij contact op te nemen met Nostimos Letselschadedeskundigen.
Als adviseur kreeg ik Marja Hielkema toegewezen. Ik heb Marja
Lees verder >>
Ik kijk meer dan tevreden op mijn samenwerking met Nostimos terug
Geachte mevrouw Houben,
Ik kijk meer dan tevreden op mijn samenwerking met Nostimos (Mr. Houben) terug. De communicatie met mijn verzekeraar verliep uiterst moeizaam. Na inschakeling van Nostimos en door de pro-actieve aanpak van Mr. Houben is mijn letselzaak naar volle tevredenheid
Lees verder >>
Thank you for your helpful and efficient handling of this claim
Dear Mr in 't Groen
Thank you for your helpful and efficient handling of this claim.
Best regards,
Ian
Lees verder >>
Bedankt voor de afgelopen twee en een half jaar
Hallo Leo
Bij deze willen wij doorgeven dat het bedrag door Interpolis Achmea is gestort op onze rekening.
Tot zover bedankt voor de afgelopen twee en een half jaar en voor de fijne samenwerking, support en afhandeling van het ongeval wat mij (ons) is overkomen.
Met vriendelijke groetjes,
Wim
Lees verder >>
Ik wil u bedanken voor uw steun en hulp
Beste Henri,
Ik wil u bedanken voor uw steun en hulp van de afgelopen 5 jaren. Er zaten behoorlijk wat vreselijke momenten tussen de afgelopen 5 jaren en vergeten zal ik het nooit. Maar mede dankzij u kan ik proberen het achter me te laten en heb ik een prachtige pleister voor op de wonden
Lees verder >>
Ik wil u hartelijk bedanken voor de goede voortgang van mijn zaak
Geachte mevrouw Anne Ruth Shiboleth,
Ik wil u hartelijk bedanken voor de goede voortgang van mijn zaak.
Uw bedrijf heeft professioneel de communicatie tussen mij en de gemeente Zwolle uitgevoerd.
Snel, professioneel en effectief werken, dat zijn de verdiende woorden voor u en alle medewerkers
Lees verder >>
Ik heb onze communicatie als zeer prettig en professioneel ervaren
Geachte heer Hagemeijer,
Bij deze willen wij u en uw medewerkers hartelijk bedanken voor de goede afhandeling van mijn ongeval van 11 juni 2015.
Ik heb onze communicatie als zeer prettig en professioneel ervaren. En zal uw bedrijf zeker aanraden in mijn omgeving.
Nogmaals bedankt.
Met
Lees verder >>
Hartelijk dank voor alles wat u gedaan heeft
Beste mevrouw Knippenberg,
Hartelijk dank voor alles wat u gedaan heeft en wat u toch voor elkaar hebt gekregen. Ik waardeer het zeer, en daar mag best een bedankje in de vorm van een bloemetje bij.
Caroline Fritzsche
Lees verder >>
Mijn dank voor uw steun in deze is bijzonder groot!
Geachte heer In 't Groen,
Zojuist heb ik de slotuitkering van de verzekeraar ontvangen. Dat houdt in dat 'het boek' hierbij definitief gesloten kan worden.
Na uw voicemail te hebben ingesproken wil ik u ook langs deze weg danken voor uw inzet, rust en overzicht tijdens het gezamenlijke
Lees verder >>
Wij zijn zeer tevreden met het werk wat jullie voor ons hebben gedaan
Nadat wij zelf hadden geprobeerd om een schadevergoeding te krijgen van een restaurant waar het voorval plaatsvond, waarbij ik gewond raakte, hebben wij ons gemeld bij uw kantoor met de vraag om bemiddeling. Jullie hebben de zaak na enig beraad aangenomen en zijn aan de slag gegaan. Helaas was er in
Lees verder >>
Wij willen u hartelijk danken
Geachte mevrouw Shiboleth, (Beste Anne Ruth),
Hierbij deel ik u mee dat wij de letselschade inmiddels hebben ontvangen hoor.
Wij willen u hartelijk danken voor de manier waarop u e.e.a. afgehandeld hebt.
- De gesprekken die we gevoerd hebben waren erg prettig.
- De correspondentie erg
Lees verder >>
Nogmaals dank voor je professionaliteit en bezielde begeleiding!
Dag mevrouw Shiboleth, hallo Anne Ruth,
Vandaag is het bedrag al op zijn rekening gestort. Het was fijn dat we het vorige week face to face hebben afgerond. Wij merkten na je vertrek, dat we wel geraakt waren.
Nogmaals dank voor je professionaliteit en bezielde begeleiding!
Hartelijke groet van
Lees verder >>
U hebt mij het gevoel gegeven dat ik niet een kleine druppel was die niets voorstelde
Geachte heer Van Dijk,
Om mijn dankbaarheid in woorden uit te drukken zou een lang verhaal worden. U hebt mij het gevoel gegeven dat ik niet een kleine druppel was die niets voorstelde.
U bent door blijven knokken met als einde dit fantastische resultaat.
Dank u wel
Met vriendelijke
Lees verder >>
Wát hebben wij geboft met jullie!
Onderstaand een dankwoord dat aan duidelijkheid niets te wensen over laat voor de bij deze zaak betrokken Nostimosmedewerkers na een zitting in het kader van een deelgeschil tegen de gemeente Zandvoort/Achmea.
Dag lieve hartelijke Fokke en Nynke ,
Thuis zittend op de bank, na de zitting van
Lees verder >>
Alleen maar lof voor de wijze waarop wij door de heer Van Dijk geholpen zijn
Enig quotes die door de heer Winands werden vermeld op het enquêteformulier klanttevredenheid:
“Alleen maar lof voor de wijze waarop wij door de heer Van Dijk geholpen zijn”
“De menselijke meelevende hulp helpt zeker als je zowel lichamelijk als ook geestelijk in de problemen zit”
Beoordeling: 10
Lees verder >>
Persoonlijk contact wordt door onze cliënten gewaardeerd
Beste Huub ,
Ik vond mij altijd als een mens behandeld en niet als zaak(nummer). Ga zo door. Ik zal jullie zeker aan bevelen.
Frans Franssen
Lees verder >>
Dank voor alle inspanningen, de steun en wat jullie voor elkaar hebben gekregen!
Dag Marja,
Ik heb inmiddels het bedrag van Achmea gekregen.
Wij zijn erg tevreden over jullie dienstverlening, de ontzorging en de persoonlijke aandacht na ons ongeluk.
Dank voor alle inspanningen, de steun en wat jullie voor elkaar hebben gekregen!
met groet,
Anja
Lees verder >>
Bedankt voor de prettige en deskundige wijze waarop ik ben bijgestaan
Beste Huub,
Ik heb jouw brief van 12 oktober jl, met het presentje, in goede orde ontvangen. Dank daarvoor. Reaal heeft de slotuitkering inmiddels overgemaakt.
Ik wil je bedanken voor de prettige en deskundige wijze waarop je mij hebt bijgestaan. Ik zal Nostimos en jou in het bijzonder in
Lees verder >>
Ben blij dat we het nu kunnen afronden met een resultaat waar ik erg tevreden mee ben
Dag Judith,
Afgelopen vrijdag stond de slotbetaling er al op, dus dat is nog snel.
Dit zal waarschijnlijk ook het laatste mailtje zijn dat ik je stuur, dus ik wil je ontzettend bedanken voor de steun, luisterend oor en natuurlijk het onderhandelen met de tegenpartij, wat je onwijs goed hebt
Lees verder >>
Bedankt voor de prettige samenwerking en plezierig contact
Hoi Herman,
Wij vonden het contact plezierig en willen jou bedanken voor de prettige samenwerking.
Hopelijk treffen we elkaar nog eens in de toekomst, maar dan wel onder andere omstandigheden.
Groet, Andre en Mariska Kuijlenburg
Zelf gewond geraakt bij een ongeval of slachtoffer van een
Lees verder >>
Dank uit het diepst van mijn hart
Beste mevrouw Hielkema,
December 2014, zaterdag, was een zwarte dag voor mij. Een melkwagen kwam recht op mij af. Ik kon de vrachtwagen ontwijken maar werd geplet tussen de vrachtauto en de vangrail. Als door een Gods wonder was ik niet dood.
Wat er op dat moment door je heen gaat valt niet te
Lees verder >>
Welgemeende dank voor de afwikkeling van schademelding
Geachte heer van Dijk.
Mijn welgemeende dank voor de afwikkeling van mijn schademelding.
Gezien de medische problematiek en de tegenstand had ik vaak de hoop al opgegeven.
Er was een lange adem en vasthoudendheid nodig.
Deze heeft U beiden gebruikt om het voor mij naar volle tevredenheid af te
Lees verder >>
Alleen maar lof, bedankt voor alle hulp!
Ik ben ontzettend goed geholpen en wist zelf absoluut niet hoe ik dit had kunnen/moeten regelen, echt superfijn. Alles stond heel helder op papier en alles verliep in goed overleg, de communicatie verliep prettig.
Ik heb alleen maar lof voor u, bedankt voor alle hulp!
Mevr. vd Kamp
Lees verder >>
Oprechte dank
Geachte heer H. Vosse,
Het door u afgesproken bedrag heb ik van Achmea Personenschade ontvangen.
Ik ben blij, dat ik het ongeval van 29062015 gezond en op deze manier kan afsluiten.
Mijn oprechte dank voor uw inzet en moeite, uw huisbezoek, correspondentie, belangstelling voor mijn welzijn
en
Lees verder >>
Netjes afgehandeld
Dag heer van de Vosse,
Ik heb de bijgaande brief en rapportage gelezen, ik heb geen op en of aanmerkingen.
Nogmaals bedankt voor het fijne gesprek en hoe u de zaken hebt afgehandeld voor me.
Met vriendelijke groet,
Karlijn Oosterik
Lees verder >>
Nette afwikkeling
Geachte Hr. in 't Groen.
Hierbij willen wij u hartelijk danken voor de inzet en uw expertise inzake mijn noodlottige ongeluk.
Een rechtsbijstandverzekering lijkt een overbodige luxe, echter ben ik nu blij dat ik deze ooit afgesloten had. Zonder uw hulp en kennis, hadden we dit nooit zo snel en
Lees verder >>
Deskundig advies
Beste Mevrouw Haartsen,
Ik ben heel erg tevreden over de begeleiding van de letselschade die ik tijdens het fietsen heb opgelopen door een aanval van een hond.
Met uw deskundig advies over de hoogte bepaling van de schade en door het optreden als professioneel intermediair naar de tegenpartij
Lees verder >>
Heel tevreden
Beste Herman,
Heel hartelijk bedankt voor je begeleiding, regelmatige geruststelling en vakmanschap tijden de afhandeling.
Ik ben heel tevreden en ben intens gelukkig dat dit achter de rug is.
Ons huis staat te koop, we gaan een toekomst zoeken die ik fysiek aankan en waar we gelukkig
Lees verder >>
Luisterend oor
Hallo mevrouw Wilms,
Hierbij wil ik doorgeven dat we de betaling van Centramed hebben ontvangen.
IK wil je bedanken voor al je inzet en luisterend oor gedurende de afgelopen tijd.
Je bent behalve onze advocaat ook een meelevend persoon voor ons geweest en dat hebben we erg gewaardeerd
Dit
Lees verder >>
Correct en goed behandeld
Beste mevrouw Houben,
Vanaf het eerste moment na mijn schademelding, ben ik erg correct en goed behandeld door de medewerkers van Nostimos. Ze waren oprecht geïnteresseerd en informeerden regelmatig hoe het met mij ging. De communicatie met de tegenpartij werd helemaal door Nostimos verzocht en
Lees verder >>
Goede ervaring
Beste Henri,
Ik ga akkoord met dit voorstel, en wil je bedanken voor al je energie die je hier in hebt gestoken.
Ik ben blij met deze ervaring en als er in de toekomst weer wat gebeurt ( niet te hopen ) zal ik zeker contact met jullie opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Gerrit Schuurman
Lees verder >>
Professionele en persoonlijke adviezen
Geachte heer van Dijk,
Langs deze weg willen wij Nostimos en in het bijzonder u bedanken voor de zeer goede, professionele en persoonlijke adviezen die er toe geleid hebben tot een succesvolle afhandeling van onze zaak.
Met vriendelijke groet,
Theo en Coleta van de Laar
Lees verder >>
Telefonische bereikbaarheid
In nagenoeg elk dossier brengen we een huisbezoek. Dat wordt zeer gewaardeerd. Zie bijgaand klanttevredenheidsformulier KTO. Dit betekent wel dat de schaderegelaar niet altijd direct telefonisch bereikbaar is.
Er is echter altijd wel een secretaresse op kantoor die de telefoon aanneemt. Buiten
Lees verder >>
Fijne behandeling letselschadezaak
Beste Henri,
Bedankt voor het snelle handelen!
Ik wil u, ook namens mijn moeder, bedanken voor uw inzet. Uw handelen heeft mij enorm geholpen de afgelopen 3,5 jaar. Ik durf te stellen dat zonder uw bijdrage het herstel aanzienlijk zijn vertraagd.
Met een hartelijke groet,
Aron de
Lees verder >>
Bedankt voor alles
Beste heer Van Dijk,
Heel erg bedankt voor je steun gedurende het hele proces.
Je hebt mij heel goed geholpen en ik heb altijd het volle vertrouwen in je gehad.
Bedankt voor alles!
Groetjes Khadija Zouhri
Lees verder >>
Vertrouwen in goede afloop bewaarheid
De heer Van Dijk heeft ons heel goed geholpen in een zeer onzekere en vervelende situatie. Steeds weer overtuigde hij ons dat de schaderegeling wel goed zou komen.
En dit is zeer zeker het geval , nu de zaak afgesloten is. Waarvoor onze dank!
De heer M. Winands
Lees verder >>
Tevreden reactie na afhandeling schadegeval
Beste meneer in 't Groen,
Ik wil u hartelijk bedanken voor het afhandelen van mijn schadegeval. Zonder de hulp van Nostimos had ik dit zeker niet bereikt. De vergoeding was meer dan waar ik van te voren rekening mee had gehouden.
Alles is netjes afgehandeld en hopelijk zie ik er over een aantal
Lees verder >>
Bedankbriefje van een tevreden cliënt
Beste Huub en de rest van het team,
We willen jullie graag bedanken voor alle steun die jullie ons gegeven hebben de afgelopen jaren.
Het was voor ons een tijd met moeilijke, verdrietige, heftige momenten, maar met jullie hulp zijn we er doorheen gekomen.
Vergeten doen we het nooit, moeilijke
Lees verder >>
Uitstekende dienstverlening
Na op mijn fiets te zijn aangereden heb ik letsel opgelopen aan mijn rechterhand. Het team van Nostimos en met name de heer Fledderus hebben mij bijzonder goed geholpen met de afhandeling van de claim richting Reaal Verzekeringen. Door uw praktische en directe aanpak zijn we binnen 15 maanden tot
Lees verder >>
Warme en deskundige begeleiding in overlijdenszaak
Bijna een jaar geleden is mijn vader dodelijk verongelukt bij een verkeersongeval. Dit was een hele klap voor mij en mijn familie. Ik heb als zoon alle taken op mij genomen omtrent de administratieve afwikkeling. Dit was een hele opgave en dat nog naast de emotionele klap. Via Slachtofferhulp kwam
Lees verder >>
Afhandeling schadeclaim
Beste heer In ’t Groen,
Ik wil u nog bedanken voor de moeite die u heeft genomen in het behartigen van mijn claim richting ASR. Ik ben zeer content over de manier van omgang tussen ons beide en met het behaalde resultaat. U bezit de gave om de wollige juridische taal te vertalen naar
Lees verder >>
Aangereden door een achteruitrijdende automobilist
In januari 2013 werd mijn destijds bijna 80-jarige moeder aangereden door een achteruitrijdende automobilist. De automobilist ging er als een haas vandoor, mijn moeder in totale ontreddering achterlatend met verwondingen en - wat naderhand zou blijken - een gebroken heup. Omstanders verleenden
Lees verder >>
Een positieve ervaring met Nostimos
Hallo mevrouw Borghans
Ik hoorde net je voicemail bericht. Ik ben het helemaal vergeten door te geven. Heb het geld netjes vlak voor mijn vakantie ontvangen!
Mijn dikke dossier kan dus eindelijk weg. Ik wil jullie bedanken voor alle goede hulp en steun! Ben altijd erg tevreden
Lees verder >>
Een recensie van een cliente
Beste Marnix,
Bij deze wil ik je nog speciaal bedanken voor de wijze waarop je me hebt bijgestaan tijdens de onderhandelingen en de afwikkeling ten gevolge van het auto-ongeluk dat vorig jaar 13 juli plaatsvond. Ik vond je meteen een vriendelijke, integere man en had het gevoel dat jij mijn
Lees verder >>
Doorrijding na opzettelijke aanrijding
Nog geen jaar geleden ben ik opzettelijk aangereden waarna de dader, na doorrijden, gepakt is.
Via de keurmerklijst van Slachtofferhulp kwam ik bij Nostimos terecht en werd mijn zaak opgepakt door mevrouw mr. Désirée Haartsen.
Vanaf het begin werd ik zeer serieus genomen en professioneel door
Lees verder >>
Nostimos: professioneel en persoonlijk
Zo'n vijf jaar lang heeft Nostimos zich voor mijn zaak ingezet om tot een positieve afronding te komen.
De samenwerking met Nostimos is prettig verlopen. Mijn speciale dank gaat uit naar Lenie Geerligs van Nostimos in Sneek. Ik heb haar manier van werken als zeer professioneel en persoonlijk
Lees verder >>
Dankwoorden van een letselschade-cliente
Beste mevrouw Weekers,
Ik heb gisteren de slotsom mogen ontvangen, en een nette brief.
Rest mij nog u te bedanken voor uw moeite, maar vooral uw geduld.
Als ik hoor dat iemand een letselschade-deskundige nodig heeft zal ik u zeker aanbevelen.
Ik wens u nog een fijne zomer.
Hartelijke
Lees verder >>
Een letselschade-zaak met goede afloop
Bijna 5 jaar geleden werd ik in het ziekenhuis geopereerd aan mijn pink. Het zou een simpele operatie zijn en ik zou binnen 1 a 2 weken week weer aan het werk kunnen. Helaas heeft een chirurg hierbij "per ongeluk" mijn pees doorgesneden.
Toen begon de ellende. Na een tijd bleek dat ik niet meer
Lees verder >>
Een positieve reactie van een cliente van Nostimos, die als berijdster van een lease-auto betrokken was bij een vervelend ongeval
Hallo Richard,
Bedankt voor het positieve bericht. Ik vind het een mooi bedrag en ben daar dus tevreden mee. Ik belde je zojuist, maar je bent op cliëntenbezoek, dus dan bedank ik je toch maar per mail.
Ik dank je hartelijk voor al je goede inzet voor mijn situatie het afgelopen jaar. De
Lees verder >>
Interpretatie van het woord Nostimos door een client
Beste Ilze Borghans & Mr Huub van Dijk,
Bij deze wil ik jullie bedanken, voor het enorm goed afronden van mijn letselschade zaak. Met veel kracht, energie, volharding en zeker met veel deskundigheid en geduld heb ik jullie zien werken. Tevens hebben jullie mij geleerd om positief te blijven
Lees verder >>
Een tevreden client over Nostimos Letselschade
Beste Ilona,
Ik kan melden, dat ik uitermate tevreden ben over jouw verrichte werkzaamheden. De uitkomst van dit dossier is prima. Ik denk dat we niet beter hadden kunnen eindigen.
Kortom: indien ik nogmaals onverhoopt in een dergelijke situatie terecht kom, zal ik wederom met jullie contact
Lees verder >>
Een compliment van een letselschade-client
Geachte heer De Haer,
Ik heb uw brief ontvangen en ga akkoord met de vergoeding voor verlies arbeidsvermogen, openbaar vervoer en smartengeld.
Verder wil ik u bedanken voor uw grote inzet en het feit dat ik steeds goed door u werd geïnformeerd. Nogmaals mijn dank.
L. Mathoera
Lees verder >>
Nostimos Letselschade; ondersteunend, begripvol en professioneel!
Na een ongeval met mijn auto waarbij de dader door is gereden, heb ik contact opgenomen met Nostimos. Marnix van Teeffelen heeft mij goed geadviseerd en zeer doortastend geholpen met de afwikkeling bij het Waarborgfonds. Dit gebeurde bij mij thuis, telefonisch en via de mail.
Het contact met
Lees verder >>
Een jarenlange, intensieve en emotionele letselschadezaak
In het kort mijn verhaal op 9 november 1997 na een meningsverschil met mijn broer een fietsenvlaggenstokje in mijn rechteroog gekregen. Deze is doorgeschoten tot een ½ millimeter van de hersenstam. Na dit ongeluk heb ik 13 dagen in het ziekenhuis gelegen waarvan 1 in kunstmatige coma. In die 13
Lees verder >>
Een letselschadezaak afgehandeld door Nostimos
Via deze weg wil ik graag de heer H. van Dijk ontzettend bedanken voor de afhandeling van mijn letselschadezaak.
3 1/2 jaar geleden was ik betrokken bij een kop-staartbotsing. De heer van Dijk heeft mijn zaak verleden jaar overgenomen van de Das Rechtsbijstand waar ik verzekerd was. Ik had nog
Lees verder >>
Langlopende zaak positief afgehandeld
In 2006 zat de afhandeling volledig vast en heeft Mr. van Dijk op mijn verzoek, mijn zaak overgenomen.
Hij heeft mij en mijn man, de afgelopen jaren blijven ondersteunen en begeleiden én vertegenwoordigen naar de tegenpartij.
De tegenpartij wilde mij met een schijntje afkopen terwijl de schade
Lees verder >>
Bedankbriefje van een client van Nostimos
Geachte heer Visser, Beste Fokke,
Dank voor je steun en geduld. Het accepteren van de ontstane situatie valt me erg zwaar, vandaar de terughoudendheid. Ik ben blij dat we nu alles kunnen afronden.
Met vriendelijke groet,
Martin Feitsma
Lees verder >>
Recensie van een cliente van Nostimos
Nadat ik van mijn fiets gereden was door een auto, wist ik eigenlijk niet wat er allemaal op mij af kwam. Ik was niet verzekerd voor rechtsbijstand en dacht dat ik het allemaal zelf uit moest zoeken. Een kennis heeft mij toen naar Nostimos verwezen. Specialisten in belangenbehartiging, met verstand
Lees verder >>
Mijn ervaring met Nostimos letselschade-advocaten, Dhr. H. Van Dijk.
Na een positieve ervaring waarin mijn echtgenoot een uiterst snelle afhandeling verkreeg in een letselschadedossier, richtte ik me in 2009 wederom tot Nostimos Geleen voor een vervelende zaak aangaande een esthetische operatie in AZM.
Ik ben uiterst tevreden over mijn contact met Dhr. H. Van Dijk
Lees verder >>
Goede ervaring na letselschade met Nostimos
Dag mevrouw Marja Hielkema,
Ook langs deze weg wil ik jou van harte bedanken voor de prettige en ook discrete manier waarop je mijn belangen behartigd hebt. Veel dank daarvoor en ondanks de nare ervaring en nasleep van mijn ongeluk, denk ik in dankbaarheid terug aan onder andere de hulp, die jij
Lees verder >>
Complimenten aan Nostimos Letselschade
Beste Richard.
Hier worden wij weer eens blij van.
Complimenten op de eerste plaats aan Jou Richard.
Voor je inzet.
Bedank Nostimos ook even namens ons.
Fijn weekend.
Theo en Ria.
Lees verder >>
Een goede ervaring met Nostimos letselschade
Vorig jaar zomer ben ik aangereden door een auto, ikzelf was op de motor, daaruit is ook lichamelijk letsel ontstaan.
Daarvoor heb ik nog nooit iets met letselschade e.d te maken gehad ,ik wist dus ook niet wat ik van een letselschadedeskundige kon verwachten.
Mij werd geadviseerd
Lees verder >>
Een positieve ervaring met Nostimos bij letselschade
over Nostimos Letselschadedeskundigen: Met twee grote dozen bonbons, met bestemming schoondochters, achter op mijn fiets, werd ik op 23 december 2011 aangereden door een onoplettende automobilist. Ongeveer een uur later constateerde de dienstdoende arts van AZM Maastricht een dubbele
Lees verder >>
Ervaring met Nostimos Letselschade
Nostimos is erg op de cliënten gericht, wat ik fijn vond is dat ik er altijd terecht kon met evt. vragen of opmerkingen wat betreft binnen gekregen brieven met informatie.
Het was voor mij prettig om de info ook nog eens mondeling toegezegd te krijgen om het te kunnen snappen.
Daardoor was ik niet
Lees verder >>
Paula Vallen vertelt over haar ervaring met Nostimos bij letselschade
Voor mijn ongeluk wist ik niet wat een letselschadedeskundige kon betekenen voor haar clienten, maar nu weet ik dat wel.
Tijdens de afhandeling van de zaken, ben ik steeds heel duidelijk en direkt geïnformeerd. Als er vragen van mijn kant waren, werden die steeds snel en vakkundig beantwoord.
Ik
Lees verder >>
Een positieve ervaring met Nostimos bij letselschade
over Nostimos Letselschadedeskundigen: Hierbij wil ik graag mevrouw Haartsen bedanken voor het bijstaan in mijn zaak. Nooit eerder heb ik in een kettingbotsing gezeten en wist dus ook niet hoe te handelen en wat mijn rechten waren. Ondanks allerlei misstanden van de schadetaxateur wist mevrouw
Lees verder >>
Een positieve ervaring met Nostimos bij letselschade
Nostimos kan ik positief aanbevelen bij derden vanwege de constructieve, snelle en accurate dienstverlening. In het bijzonder wil ik hierbij mevrouw L. Houben bedanken voor de begripvolle alsmede professionele samenwerking in deze.
Lees verder >>
Ton Belien vertelt over zijn ervaring met Nostimos bij letselschade
Aan de directie van Nostimos
L.s.
Op 28 juni 2011 was ik betrokken bij een ernstig verkeersongeval. De bestuurster van de tegenpartij had de macht over het stuur verloren en botste frontaal op het door mij bestuurd voertuig.
I.v.m. drukte bij Interpolis werd de afhandeling van het dossier
Lees verder >>
Ger Blommers vertelt over zijn ervaring met Nostimos bij letselschade
Mijn naam is Ger Blommers en ben vorig jaar tijdens het passeren van een rotonde, op mijn fiets, aangereden door een auto. Ben door diverse zware kneuzingen enige tijd uit de roulatie geweest. Vervolgens ben ik in contact gekomen met Nostimos, voor letselschade. Heb diverse malen contact gehad met
Lees verder >>
Ouders van een letselschade slachtoffer vertellen over hun ervaring met Nostimos
Onze ervaring met letselschade afhandeling.
Een zwaar verkeersongeval....
letselschade.......
wat nu???
21 november 1996 – de dag van het ongeluk.
10 jaar was onze dochter toen ze werd aangereden. 20 dagen heeft ze in coma gelegen, waaruit ze heel langzaam is ontwaakt. Alles heeft ze opnieuw
Lees verder >>
Victor en Jeannie Coenen vertellen over hun ervaring met Nostimos bij letselschade
Ik had ooit het plan opgevat mijn werkgever aansprakelijk te stellen voor de schade aan mijn gezondheid. Deze was in mijn ogen terug te voeren op de arbeidsomstandigheden. Ik had, toen ik nog kon werken, herhaaldelijk aangegeven dat er iets niet deugde. Metingen die ik had laten verrichten, wezen
Lees verder >>
Nostimos helpt ècht
De medewerkers van Nostimos doen er alles aan om schadeprocedures op een zo goed mogelijke manier af te ronden. Door onze deskundigheid en kosteloze inzet resulteert dit altijd in een passende vergoeding. En door onze persoonlijke aanpak resulteert dit in een goede samenwerking.
Onze cliënten kijken, ondanks de vaak moeilijke periode die ze doormaken, veelal terug op een positief traject.
Hun ervaringen willen ze ook graag met u delen.
Zelf gewond geraakt bij een ongeval of slachtoffer van een medische fout?
Meld – geheel vrijblijvend – uw schade en wij gaan ook kosteloos voor u aan de slag >>