Terug naar het overzicht

donderdag 31 januari, 2019

Na bedrijfsongeval goede begeleiding

Nostimos, Bedankt, dankjewel voor de goede hulp na mijn bedrijfsongeval

Weer een cliënt naar tevredenheid geholpen. Daar doen we dit werk voor. Na afhandeling van de zaak stuurde deze mevrouw onderstaand bericht naar schadebehandelaar mevrouw van Kuijck, welke werkzaam is op onze vestiging in Geleen.

“Mevrouw van Kuijck, 
Alhier mijn evaluatie. 

Door een bedrijfsongeval in 2015 heb ik dystrofie* aan mijn hand overgehouden. Mede door het ongeval heb ik nog andere lichamelijke klachten gekregen, namelijk twee frozen shoulders.*

Mijn werkgever erkende het niet als bedrijfsongeval en was niet bereid mijn gemaakte kosten te vergoeden. Toen heeft Nostimos namens mij de zaak behartigd.

Vanaf het begin ben ik zeer goed begeleid en werd op de hoogte gehouden van het verloop van de zaak. Ondanks dat de tegenpartij zeer moeizaam meewerkte heeft Nostimos, Mevr. van Kuijck in deze, zeer standvastig en vakbekwaam mijn zaak bij de tegenpartij keer op keer heel goed behartigd. Dit heeft geresulteerd in erkenning van het letsel met een schadevergoeding.

Ik vind dat ik heel goed begeleid ben, met hele goede communicatie, zeer klantgericht, zeer vakbekwaam en heel belangrijk: dat ik serieus genomen ben en daardoor de erkenning kreeg die ik altijd als doel voor ogen heb gehad.

Mijn hartelijke dank daarvoor.

Met vriendelijke groet,

Elian”

*Dystrofie is een verzameling van lokaal optredende pijnlijke condities volgend op een ongeval aan een ledemaat.

*Frozen shoulder is het resultaat van een ontsteking van het gewrichtskapsel in de schouder.

Zullen we u terugbellen?

Laat hier uw gegevens achter en ik bel u zo snel mogelijk terug

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.