Terug naar het overzicht

woensdag 11 maart, 2020

Gezellig etentje eindigt in val met letsel

Op een novemberdag gaat mevrouw Oosthoek, een actieve vrouw die onder meer het huishouden voor haar rekening neemt alsmede een belangrijk deel van het onderhoud van de woning en de tuin, gezellig met haar man uit eten in een restaurant. Om naar het toilet te gaan dient ze een trap te nemen. Voor mevrouw geen enkel probleem, ware het niet dat er een traptrede los zit. Deze had mevrouw niet gezien met een flinke val van de trap tot gevolg.

Letsel aan onderarm

Bij de val breekt ze haar pols en loopt ze behoorlijk letsel op aan haar onderarm. Letsel dat ook na alle medische behandelingen niet geheel goed is gekomen. Hierdoor is ze tot op heden zeer hulpbehoevend zowel voor het huishouden als voor het klussen in en om de woning. De verwachting is dat ze blijvend deze klachten en beperkingen zal ondervinden en dus ook tot in lengte van dagen afhankelijk zal blijven van anderen bij onder meer het huishouden.

Hulp van Nostimos

Met dit voorval en deze klachten klopte mevrouw aan bij Nostimos om haar bij te staan in deze letselschadezaak. Een personenschadedeskundige van Nostimos ging uitvoerig met mevrouw en haar man in gesprek. Zo kreeg hij een goed beeld van waar ze voor het ongeval toe in staat was en waar haar precieze beperkingen nu liggen. De personenschadedeskundige heeft de verzekeraar ervan kunnen overtuigen dat een compensatie op z’n plaats is, waarbij zeker ook rekening wordt gehouden met de blijvende beperkingen van mevrouw. Dit naar volle tevredenheid van het slachtoffer.

Afwikkeling schadezaak

“Beste meneer De Haer,

Ik heb inmiddels de vaststellingsovereenkomst en de belastingverklaring inzake de afwikkeling van mijn schadezaak ontvangen. Ik zal deze vandaag ondertekend terugsturen.

Ik wil u graag enorm bedanken voor de voortvarende wijze, waarop u mij bijstand heeft verleend in de afwikkeling van mijn schadezaak. Ik waardeer dit enorm en ik ben onder de indruk van uw werkwijze en over uw betrokkenheid.

Nogmaals mijn hartelijke dank voor alles!!!

Met vriendelijke groet,

Mevrouw I. Oosthoek”

Heeft u zelf letsel opgelopen of heeft u als intermediair een klant met letsel? Wij kunnen u of uw klant verder helpen. Klik hieronder op de knop.

Zullen we u terugbellen?

Kees de Haer

Laat hier uw gegevens achter en ik bel u zo snel mogelijk terug

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.