Terug naar het overzicht

woensdag 27 februari, 2019

Bedankbrief voor Nostimos

Bedankbrief klant Nostimos Letselschade

Het is ’s avonds kwart voor elf. Meneer Aerts rijdt met zijn scooter op het fietspad naar zijn werk toe in het ziekenhuis, om daar aan zijn nachtdienst te beginnen. Er komen twee bromfietsers zijn kant op gereden. De eerste bromfietser reed keurig langs hem heen en reed rustig verder. Echter, de tweede bromfietser kwam op de weghelft van meneer Aerts terecht en zorgde zo voor een frontale aanrijding met de scooter waar meneer Aerts op reed.

Omdat hij een ernstig enkelfractuur had opgelopen, werd meneer Aerts met spoed naar het ziekenhuis gebracht – hetzelfde ziekenhuis waar hij werkte – en werd een dag later geopereerd aan zijn enkel. Na een aantal dagen mocht meneer naar huis.

Ruim een jaar na het ongeval was zijn mobiliteit zeer beperkt en hij heeft zeker een half jaar niet kunnen werken. Uiteindelijk heeft meneer zijn leven en zijn werkzaamheden in het ziekenhuis weer hervat, weliswaar aangepast naar zijn omstandigheden.

Nostimos hielp bij verhalen van schade

Personenschadedeskundige mevrouw Houben heeft meneer Aerts bijgestaan als belangenbehartiger in het verhalen van de geleden schade op de tegenpartij. Er ontstond daarbij een grote schuldvraagdiscussie. De tegenpartij gaf aan dat ze elkaar ontmoetten in het midden van het fietspad en op deze manier tegen elkaar aan botsten. Bij later sporenonderzoek kon de politie niet voldoende bewijs leveren dat dit ook daadwerkelijk was gebeurd en de enige getuige die er was, de berijder van de eerste bromfiets, heeft slechts de klap van het ongeval gehoord, zonder te zien wat er gebeurde.

Deze discussie heeft ervoor gezorgd dat cliënt het onrecht dat hem is aangedaan niet goed heeft kunnen verwerken. Bij het treffen van een regeling met de schaderegelaar van de tegenpartij, is er stevig onderhandeld. Uiteindelijk is er water bij de wijn gedaan en kwam de vergoeding voor meneer Aerts uit op 85%.

Bedankbrief

Na ruim drie jaar is de zaak afgewikkeld en liet meneer Aerts per mail een bedankje achter bij onze collega mevrouw Houben.

“Beste mevrouw Houben,
Bij deze wil ik ook benadrukken, dat ik uiteindelijk blij ben, dat de zaak netjes en pragmatisch is afgehandeld.

Het heeft lang geduurd, gezien mijn eerste ervaring met een zaak zoals deze, ben ik tot de conclusie gekomen, dat je hier de tijd voor moet nemen, en geen overhaaste beslissingen moet nemen. Hetgeen ik prettig vond aan de samenwerking, was dat ik altijd duidelijke informatie kreeg. Als ik vragen had over onbekende materie, kon ik rustig bellen naar het kantoor van Nostimos met mijn vragen.

Overwegend kreeg ik mevrouw Houben aan de telefoon, indien zij bezig was, was er altijd de mogelijkheid om teruggebeld te worden, of de info via de mail af te handelen.

Ik kan alleen maar zeggen, dat ik uiterst tevreden ben over de samenwerking met haar. Verder wil ik wat betreft mevrouw Houben en alle andere mensen die zich met mijn zaak hebben bezig gehouden bedanken voor jullie inzet.

mvg. J. Aerts”

Zelf slachtoffer van een (verkeers)ongeval?

Zullen we u terugbellen?

Laat hier uw gegevens achter en ik bel u zo snel mogelijk terug

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.